Saapuminen autolla
Askonalueelle voi saapua kahden eri liittymän kautta. Liittymät: Askonkatu ja Valimokatu.
Askonalueen vieraspysäköinti
(maksullinen klo 7.00-17.00)
Maksulliset vieraspysäköintipaikat sijaitsevat pysäköintialueilla P1 ja P2 sekä P3.
Pysäköinti on maksullista vieraspysäköintipaikoilla
maanantai – perjantai 7:00 – 17:00
Ensimmäiset kaksi tuntia 1€/h
Seuraavat tunnit 2€/h
Pysäköinti maksetaan maksuautomaatteihin, jotka sijaitsevat P1-pysäköintialueella junaradan edustalla pyöräkatokten yhteydessä, P2-pysäköintialueella vieraspysäköintipaikkojen yhteydessä sekä P3-pysäköintialueella Upotalon seinustalla, talon pohjoiskulmalla (valtatien puolella). Maksuvälineinä toimii kolikot, luottokortit sekä EasyPark- ja ParkMan -sovellukset.
EasyPark aluekoodi 775 (P1, P2 ja P3).
HUOM! P1-pysäköintialueen vieraspysäköintipaikat sijaitsevat junaradan verkkoaidan edustalla.
Pysäköintialueet on tarkoitettu ainoastaan alueella työskentelevien ja vierailevien käyttöön, ei liityntäpysäköintiin.
Vieraspysäköinti on mahdollista myös P5 -pysäköintialueella. Pysäköinti on maksullista 24/7. Maksutapa EasyPark. Aluekoodi 759 (Askonkatu P5).
Pysäköintipaikkojen vuokraus
Renor vuokraa pysäköintipaikkoja Askonalueen yrityksille. Yritysten nimetyt tai pysäköintioikeudelliset pysäköintipaikat sijaitsevat pysäköintialueilla P1, P2, P3, P4, P5 ja P6.
Mikäli omalle paikalle on joku pysäköinyt väärin voi asiasta ilmoittaa suoraan ParkkiPatelle.
Pysäköintipaikkojen vuokraus 020 7220 822 / Renor Oy
Saapuminen polkupyörällä tai kävellen
Askonalueelle johtaa useita kevyen liikenteen väyliä.
Huomioithan Askonkadun uudet yksisuuntaiset polkupyöräkaistat! Pyörätelineet sijaitsevat P1 ja P2-pysäköintialueilla sekä Askonkadun varressa, Askotalon seinustalla.
Saapuminen junalla tai linja-autolla
Askonalueelle on helppo saapua junalla tai linja-autolla.
Lahden matkakeskus sijaitsee noin 350 m päässä Askotalosta.
Reklamaatiot
Huomioithan kiinteistön alueella olevat pysäköintiopasteet ja merkit.
Väärin pysäköityihin autoihin tullaan kirjoittamaan valvontamaksu.
Mahdolliset reklamaatiot tulee osoittaa suoraan ParkkiPatelle.
HUOM! RENOR EI KÄSITTELE TAI VASTAANOTA REKLAMAATIOITA!
PARKKIPATE
www.parkkipate.fi
info@parkkipate.fi
Asiakaspalvelu arkisin klo 9-16
puhelin 020 721 8499