OPASKARTTA/SAAPUMISOHJEET


 

SAAPUMINEN AUTOLLA

Askonalueelle voi saapua kahden eri liittymän kautta.
Liittymät: Askonkatu ja Valimokatu

ASKONALUE_Saapumisohjeet 2019-2020 (pdf)

 

– – –

 

ASKONALUEEN VIERASPYSÄKÖINTI
(maksullinen klo 7.00-17.00)

Maksulliset vieraspysäköintipaikat sijaitsevat pysäköintialueilla P1 ja P2 sekä P3.

Pysäköinti on maksullista vieraspysäköintipaikoilla
maanantai – perjantai 7:00 – 17:00.
Ensimmäiset kaksi tuntia 1€/h
Seuraavat tunnit 2€/h

Pysäköinti maksetaan maksuautomaatteihin, jotka sijaitsevat
P1-pysäköintialueella junaradan edustalla pyöräkatokten yhteydessä,
P2-pysäköintialueella vieraspysäköintipaikkojen yhteydessä
sekä P3-pysäköintialueella Upotalon seinustalla, talon pohjoiskulmalla valtatien puolella.
Maksuvälineinä toimii kolikot, luottokortit sekä EasyPark- (aluenumero 775) ja ParkMan -sovellukset. 


HUOM! P1-pysäköintialueen vieraspysäköintipaikat sijaitsevat junaradan verkkoaidan edustalla.

Pysäköintialueet on tarkoitettu ainoastaan alueella työskentelevien
ja vierailevien käyttöön, ei liityntäpysäköintiin. 

 

– – –

 

PYSÄKÖINTIPAIKKOJEN VUOKRAUS
Renor vuokraa pysäköintipaikkoja Askonalueen yrityksille. Yritysten nimetyt tai pysäköintioikeudelliset
pysäköintipaikat sijaitsevat pysäköintialueilla P1, P2, P3, P4, P5 ja P6.
Mikäli omalle paikalle on joku pysäköinyt väärin voi asiasta ilmoittaa suoraan ParkkiPatelle.

 

– – –

 

SAAPUMINEN POLKUPYÖRÄLLÄ TAI KÄVELLEN

Askonalueelle johtaa useita kevyenliikenteenväyliä.

Huomioithan Askonkadun uudet yksisuuntaiset polkupyöräkaistat!
Pyörätelineet sijaitsevat P1 ja P2-pysäköintialueilla sekä Askonkadun varressa, Askotalon seinustalla.

 

– – –

 

SAAPUMINEN JUNALLA TAI LINJA-AUTOLLA

Askonalueelle on helppo saapua junalla tai linja-autolla.
Lahden Matkakeskus sijaitsee noin 350 m päässä Askotalosta.

 

– – –

REKLAAMAATIOT

Huomioithan kiinteistön alueella olevat pysäköintiopasteet ja merkit.
Väärin pysäköityihin autoihin tullaan kirjoittamaan valvontamaksu.

Mahdolliset reklamaatiot tulee osoittaa suoraan ParkkiPatelle.
HUOM!  RENOR EI KÄSITTELE TAI VASTAANOTA REKLAMAATIOITA!

 

PARKKIPATE
www.parkkipate.fi
info@parkkipate.fi

Asiakaspalvelu arkisin klo 9-16
puhelin 020 721 8499